5 passos per establir una presència en línia forta a Andorra

Presencia Online En Andora

I és que el seu favorable clima empresarial, les seves bones oportunitats fiscals i la possibilitat de generar relacions contínues amb altres empresaris l'han posat en el centre del mapa.

En l'article d'avui et explicarem com pots crear des de zero aquesta estratègia i què és el que necessites aplicar des d'avui en endavant per diferenciar-te de la teva competència i aconseguir resultats.

L'objectiu d'aquest article és convertir-se en una guia a través de 5 passos molt clars que et permetran desglossar una estratègia vàlida i funcional per reforçar la teva presència en línia a Andorra.

Cadascun d'aquests passos et pot semblar més o menys complex, però el que importa és posar-los en funcionament des d'avui mateix per generar resultats a partir de demà.

Pas #1 - Creació d'un lloc web actualitzat

El taló d'Aquil·les de la majoria dels negocis el 2023 i 2024.

Amb l'auge de les xarxes socials, hem arribat a pensar que elles són suficients per aconseguir resultats a internet.

Però això no és així.

Per molt que s'hagin convertit en un canal perquè ens coneguin, la majoria dels potencials clients necessiten alguna cosa més per confiar en nosaltres i comprar allò que venem.

Així és on entra una pàgina web.

Només quan tenim un lloc web dissenyat de manera estratègica per generar confiança en els nostres potencials clients i que sàpiguen fàcilment com poden comprar-nos, podrem desplegar una bona estratègia digital.

Has de tenir en compte que, sigui quina sigui l'estratègia que aplicis a nivell digital, totes acaben en la teva pàgina web.

Per tant, posar el focus i l'afecte adequats per tenir una que et diferencii de la competència i que sigui el que necessita el teu client, ho pot canviar tot.

Pas #2 - Construeix una estratègia a les xarxes socials

Perquè trobin la teva pàgina web, primer hem de mostrar-los-la. I per això és crucial desenvolupar una estratègia de xarxes socials que capti l'atenció dels teus potencials clients.

Hem d'entendre que vivim a l'era de l'atenció. I que si no aconseguim que ens facin cas, de res serveix oferir-los un producte que els canviaria la vida. No ho coneixeran.

Per això és tan important dissenyar una estratègia de continguts de valor a través d'aquestes plataformes que es relacionin amb els problemes dels nostres potencials clients i els facin veure que tenim una solució potencial per a ells.

En aquest context, resulta fonamental que hàgim fet una feina d'investigació adequada per crear una estratègia de continguts que funcioni.

Pas #3 - Més enllà de les xarxes socials | La publicitat digital

I tot i que el contingut que compartim sigui interessant, les xarxes socials no són una ONG.

És a dir, si volem arribar a més persones i, sobretot, guanyar temps de manera molt més eficient.

Això és on entra en joc la publicitat digital. Una manera d'accelerar els resultats amb l'objectiu de posicionar-se sí o sí al mercat.

Gràcies a les eines de segmentació podem enviar el missatge adequat a les persones adequades.

Et pots imaginar el potencial que té parlar amb aquesta persona que té aquest problema concret i presentar-li la teva solució?

Això és on entra aquesta opció.

Ha estat un canvi en les regles del joc i, en cas que tu no li estiguis treient part ja, ho està fent la resta.

Quant de temps més vas a esperar?

Pas #4 - Estratègia de màrqueting per correu electrònic | El secret només usat per uns pocs

I la pregunta que et fas és...

Un cop arribin a la pàgina del meu web, què puc fer?

Això és on entra en joc l'estratègia de màrqueting per correu electrònic.

Potser n'hagis sentit parlar, i en cas contrari, et explico com funciona.

Quan un client arriba a la teva pàgina, tens la possibilitat deconseguir el seu correu electrònic.

Que et deixi el correu perquè li puguis avisar de notícies futures o simplement per enviar-li contingut de qualitat.

Això és una gran oportunitat.

En primer lloc, perquè és un format que no depèn d'algoritmes de tercers. Tu tens el poder de decidir què envies i quan ho fas.

I en segon lloc, és la persona la que t'ha donat el permís perquè li enviïs informació, la qual cosa implica que, d'alguna manera, té interès en allò que realment li proposes.

D'aquesta manera, tens la possibilitat de dirigir-te a ell de manera personalitzada i propera.

Pas #5 - I si poguessin tornar a comprar-te?

No és frustrant que aquest client que pot comprar-te una vegada i una altra vegada tingui un motiu per fer-ho?

Imagina que tingueres la possibilitat d'anar un pas més enllà i que tingueres un sistema preparat per fer un petit seguiment per correu electrònic oferint-li una oportunitat quan sigui el moment.

No seria increïble?

Ara la pregunta que et fem és...

Què més necessites per fer aquest pas cap endavant?

Què et separa de poder fer realitat aquest objectiu?

Si tens qualsevol dubte, pots posar-te en contacte amb nosaltres escrivint-nos i estarem encantats d'ajudar-te a fer aquest pas cap endavant.