Inbound Marketing

 

Màrqueting de continguts

En Internet els continguts són la clau. L'usuari s'ha acostumat a demanar informació i que se li doni d'una manera bastant ràpida. Ja no serveix amb portar els teus continguts sense preguntar, perquè a més l'usuari ha après a discriminar. Si s'és invasiu, es rep rebuig. La clau està a realitzar contingut atractiu que atregui els visitants.

 

Què és l’Inbound?

El públic ha canviat i ja no tolera les tècniques agressives. Per això, és necessari passar del perseguir en atreure. 

L’Inbound màrqueting és una metodologia que combina tècniques de màrqueting i publicitat, amb un enfoc no intrusiu (no consisteix a anar a buscar el client on no ens esperi, sinó estar on ell ens vulgui tenir), amb la finalitat de contactar amb ell en qualsevol part del procés de compra, educar-lo provocant una situació de confiança i satisfer les seves necessitats quan les necessiti.

 

En si, és un sistema centrat en el client que no busca que simplement ens conegui o ens compri una vegada, sinó que es generi una relació de confiança i una diferenciació que el converteixi en un client fidel, convençut i que ens busqui per totes les necessitats que pugui satisfer el nostre negoci.

 

Quines eines utilitza?

S'utilitzen un ampli ventall d'eines de Màrqueting Online d'una forma coordinada i provada. Entre elles destaquen: 
  • Tècniques d'atracció de tràfic, adreçades a que d'una forma natural els clients arribin al nostre lloc.
  • Campanyes d'email màrqueting, pensades per mantenir els nostres leads (persones amb els quals hem tingut un contacte) i clients al dia de les nostres novetats.
  •  Lead nurturing, pensat perquè persones que ja han demostrat el seu interès en els nostres productes els tinguin presents a l'hora de decidir.
  •  Social media, perquè els nostres clients puguin trobar-nos al lloc que necessitin.
  •  SEO entès d'una forma innovadora, pensant com a especialistes de màrqueting en un posicionament anomenat long-tail, que et permetrà competir amb entitats molt més grans que la teva.
  • Moltes altres, com poden ser l'ús de contingut educatiu per al client, landing pages, creació de crides a l'acció interactiva, ús d'experiments web etc ...
  •  

Ens centrem en el posicionament orgànic, no en campanyes SEM (pagament per publicitat en línia). Malgrat que el SEM és molt interessant de cara a aconseguir visites ràpides, les visites sostenibles i predictibles sempre vindran d'un posicionament orgànic adequat, que s'aconsegueix amb treball constant i una filosofia web adequada. Un vegada la teva web estigui en marxa, el cost de cada clic serà cada dia més i més baix.

 

Això no implica que no fem servir SEM, sinó que l'entenem com una cosa puntual i secundària, fonamentat sobre un posicionament orgànic de qualitat. Al final, augmentar les visites al nostre web ha de ser un procés constant, com un compte d'estalvis en què anem treballant mica en mica perquè finalment ens doni uns rendiments dels quals puguem estar-ne orgullosos.

 

Serveis destacats

Augmenti les visites a la seva web
Rendibilitzi la seva inversió
Atregui potencials clients a vostè
Millori la notorietat de la seva marca
Aparegui millor en els cercadors
 
Aparegui millor en els cercadors
Creixement estable i predictible
Acceleri la seva tasca comercial
Sigui un expert per als seus clients
 

Què el diferencia?

Una gran quantitat de factors, entre els quals cal destacar diversos. En primer lloc, la divisió del client segons l'estat en què es troba de cara al producte o servei (si té un problema que no sap anomenar, si ja sap quin problema té, però no com solucionar-ho o si finalment està ja decidint entre opcions) ens permet atendre'l d'una manera molt eficient.

 

També està centrat no en funcions, si no en resultats. És a dir, no pensem en les funcions que necessitem creient que ens portaran usuaris, sinó pensem en portar usuaris i investiguem quines funcions serien les millors per a aquesta tasca. Moltes vegades es tendeix a donar una solució ràpida i aparentment òptima per a l'equip de disseny, que no ho és tant per al client. El sistema d'experimentació de l’Inbound li garanteix que la solució que s'implementi serà la que millor funcioni per al seu client.

 

També es valoren els clients en funció de si aquests són només visitants de la nostra web, si tenim un mínim de dades sobre ells, si ja són consumidors nostres o fins i tot si essent consumidors, la seva fidelitat amb els nostres serveis els porta a promocionar la nostra marca entre els seus afins.

 

Al final, l’Inbound no només busca aconseguir clients, sinó fidelitzar-los en el temps, preocupant-nos genuïnament pel seu benestar i satisfacció intentant satisfer totes les seves necessitats amb la millor perspectiva possible.

 

Què hi ha darrera?

Som professionals certificats en Inbound Màrqueting per Hubspot, la que al nostre parer és la millor companyia per a aquest tipus de màrqueting. Hubspot ens proveeix d'una formació amb un esperit molt nord-americà, és pràctica, centrada en el client, integral a l'organització i fàcilment incorporable. El que aprenem cada dia s'aplica de manera immediata al seu negoci.

 

Tenim diverses certificacions emeses per Hubspot que validen les nostres capacitats, les quals anirem penjant a continuació:

També, com a agència, som associats de Hubspot, la qual cosa ens permet l'accés a continguts addicionals exclusius i formació òptima que recau directament en el benefici dels nostres clients.